Po ukończeniu Warsztatów ich uczestnicy będą w stanie swobodnie kontaktować się ze sferą biznesu oraz będą świadomi, jak spełniać oczekiwania i potrzeby rynku. Nowe lub uzupełnione umiejętności i wiedzę zdobytą podczas warsztatów potwierdzi zaświadczenie na druku MEN. Tematyka Warsztatów obejmuje następujące zagadnienia:
I. Komunikacja nauki i biznesu, poznanie podstawowych technik PR oraz
marketing – mix pomysłów naukowych
II. Prawne i praktyczne aspekty transferu, ochrona własności intelektualnej.
III. Zapoznanie z koncepcją Business Angels, Rynkiem NewConnect,
funduszami Venture Capital i Private Equity.
IV. Zarządzanie badaniami naukowymi i pracami rozwojowymi. Sposoby i
techniki poznania potrzeb przedsiębiorców oraz schematy współpracy.
V. Zasady i techniki komercjalizacji prac badawczych. Transfer
technologii do biznesu. Możliwości pozyskania inwestora.
VI. Dobre praktyki z zakresu komercjalizacji badań naukowych w grupach:
1. Biotechnologia,
2. Energia odnawialna i ecotechnologie,
3. ICT – technologie internetowe i telefoniczne.
Szczegółowy harmonogram znajdująw zakładkach: Plan I zjazdu i Plan II zjazdu.
Relacje z trzech wcześniejszych edycji warsztatów oraz szczegółowe informacje o ostatniej edycji znajdują się w dziale Aktualności.
Wszelkie informacje można też uzyskać u Specjalistki ds. biura Projektu „Komercjalizacja Nauk Innowacyjnych” Karoliny Sikory tel. 508-278-718, bądź od przedstawiciela Fundacji „Nowe Media” Macieja Kubisty tel. 693-839-242.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapraszamy również do obejrzenia wywiadów z uczestnikami Seminarium w Gdańsku: